Jaha då var det dags igen!

Jaha då har man åter hamnat här igen efter alla om och men!
Det ska väl bli intressant om någon verkligen är intresserad av mitt lilla liv.
Dagen har varit rätt seg och lång. Men den är snart över och det är skönt!
Hade bara en lektion idag och det var djurkunskap. Hade lite betygssnack som gick väldigt bra faktiskt för att vara mej. Och sen hade vi lite Etologi uppgifter vi skulle göra. Och jag blev klar med en av dom iallafall. Sen så slutade vi ca tjugo i tolv. Så jag och Carro tog pendeln tio i till Kungsbacka, jag skulle nämligen till körskolan och kolla om intensivutbildning. Och det hade dom i mars. Så jag tänkte att jag skulle ringa mamma först innan jag bokade nåt. Så jag gick ringde mamma och hon sa att det var okej, och så skulle jag gå in och boka och då såg jag att dom hade lunch. Lite surt! Menmen, så jag gick till kungsmässan istället för att säga hej till Älskling på jobbet. Vi skulle nämligen äta lunch tsm. Men tydligen så skulle hans kollega äta lunch först. Så det vara bara att vänta en timma med en hungrande mage... Men som tur var hade jag med mej Twilight boken, som jag typ läste ut. Hade i och för sej inte så många kapitel kvar men.
Sen gick vi och åt på Buffé iaf, och det var mumsigt!! Och efter det så gick jag till körskolan igen och bokade intensivutbildning i mars:) Så det är lite spännande, Längtar tills jag får det rosa kortet!
Sen sätta sej på pendeln hem igen. När jag stod utanför dörren och var hur kissenödig som helst så upptäckte jag att jag inte hade någon nyckel... Ringde Älskling och som tur var så kunde han sluta tidigare iaf, så han fick bli min hjälte. När jag väl hade varit på toa så bytte jag om till ridkläder för att åka till stallet. Hade även hand om Picel. Gjorde iordning allt först för att sen rida. Mighty gick på väldigt bra, lite stel men jobbade på bra! Han fick ju stå igår eftersom jag kom hem så sent från mamma igår:( Han är så duktig min häst<3
Det fick bli en sötingbild på våran lilla katt. Som har världens sötaste halsband på sej med en liten scarf på. Och precis nu fick hon fnatt och leker i sängen kryper under täcket och grejer :) Hon är för go! På kortet så leker hon med min tröja som har väldigt roliga snören <3
Det fick bli en gullig bild på våran söta katt Snuffsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0