Onsdag.

Försov mej lite imorse oxå, men jag var ca 10 min sen eller något:)
Vi red ut på Raudhetta, och det var jättemysigt. Och för en gångs skull så fick jag en pigg häst. Har alltid fått tröga hästar som jag måste skänkla hela vägen. Så nu kunde man njuta iaf.
Var även på Eskilsby och kollade på det nya stallet som vi kommer att vara i efter jul. Verkade bra än så länge iaf. Det ska bli skönt med ridhus. Och sen slutade vi.
Kom hem och kollade på teve och självklart så somnar jag. Älskling kom hem och väckte mej vid ca halv sex tiden. Så det var bara att åka till stallet. Mighty går otroligt bra nu. Har haft en liten dålig period men nu börjar han komma igång igen. Börjar få lite temperament! Och mycket framåtbjudning.
Det var nog bra att jag bytte till krafft sport.
Sen när jag kom hem så hade älskling börjat med maten. Hemmagjorda köttbullar, potatis och sås. Jag fick göra såsen. Så det var riktigt mumsigt!
Nu ska jag bara sitta här en stund sen är det dags att sova. Ska upp tidigt imon..
Just det, jag hade tänkt på att ha en medryttare en gång veckan nu. Och jag tror att det skulle bli bra. Men jag är lite orolig att lämna ut min ögonsten när jag inte är där... Får isf hitta en riktigt bra person, men jag vet inte än. Får se.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0