Tisdag.

Sov inte så mycket inatt pga av en väldigt lekfull katt! Hon tycker verkligen att det är roligast att leka när vi sover... Hon hittade en prasslande påse och en boll med en bjällra i. Och jag som är lättväckt.. Det hör verkligen inte ihop. Fast det var inte det enda hon gjorde! Hon har typ kapplöpning med sej själv mellan toan och köket. Riktigt jobbigt när man vill sova.
Iallafall så kom jag inte iväg till skolan eftersom jag inte typ sov något. Tror inte jag missade så mycket.
Jag och älskling åkte till kungsbacka senare, han skulle göra några ärenden och jag skulle köpa foder. Vi hämtade även upp Sophia och körde hem henne, sen åkte vi vidare för att lämna fodersäcken. Tog in Mighty och gav honom middagen. Åkte hem och lagade middag till oss. Sen fick jag åka upp till stallet igen för att mocka och fixa maten. Mighty fick gå i skritten 40 min idag. Tror han behövde det.
Sen åkte jag hem och kolla på Navy. Benny och Sophia kom förbi en snabbis oxå, Trevligt:).
Sen var det Desperate Housewives, och det är lika bra som alltid. Och självklart så slutar det spännande. Men jag tror att Orson dog, eller vad tror ni?
Jag ska alldeles strax gå och duscha efter jag skrivit klart det här. Det är faktiskt lite kul att blogga. Men frågan är ju om någon verkligen kommer att läsa det:S
Jag har även funderat på om jag ska ha en medryttare medans jag gör körkortet. Typ två tre dagar i veckan. Men jag vet inte... Får la se hur mycket det blir. Annars får Mighty lite vila. Och det skadar honom inte direkt.
Nää nu är det väl dags att gå och duscha!
Ses, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0