Torsdag

Har inte skrivit på ett par dagar nu, det har hänt lite saker som jag inte kan berätta om. Så jag har lite mått lite sådär... Men nu mår jag bättre, jullov snart ju:) Det ska bli härligt! Och på söndag åker jag, Älskling, Mighty och Snuffsan till mamma. Ska bli riktigt skönt faktiskt!
Mighty ska stå hos min gamla granne Frida några dagar, så ska vi hitta på lite bus precis som förr i tiden. Sen ska Mighty stå hos Mamma resten av dagarna och då ska vi ut och köra Mighty. Det behöver han. Att bara springa av sej och träna konditionen. Sen blir det att fira jul hos Mormor som vi alltid har gjort förutom dom senaste tre åren :( Och Älskling ska för första gången fira jul med min Familj.
Och så är det hoppträning ikväll får väl se hur det ska gå. Har testat en ny grej oxå. Att Mighty får stå dagen innan träningen, han var nämligen så trött förra torsdagen och då red jag honom dagen innan. Så får väl se. Och sen är det ju väldigt kallt nu med. Jag kommer att frysa och Mighty kommer vara jättepigg! Hahha Härligt.
Och imon ska Anna-maria klippa Mighty och det behövs verkligen. Menmen nu orkar jag inte skriva mera nu. Kanske skriver ikväll igen.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud vad mysigt ni ska ha det då. :D Kan du inte ha lite mys runt jul för mig med då. ;) <3

2009-12-18 @ 00:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0